dinsdag 9 november 2010

Breien

De textielmanifestatie in Echten is weer achter de rug. Het was er gezellig druk op een leuke lokatie. Wel heel verleidelijk al die mooie wolletjes en prachtige dingen die je kunt maken, maar ik heb me toch aan mijn budget kunnen houden :)

Ik ben nog bezig met het breien van de sokken voor mezelf. Het schiet niet hard op, want ik help de Sint ook met de cadeautjes. Nee, helaas geen foto van de breierij voor de Sint, want er wordt meegekeken op dit blog......

Ik heb nog wel even weer geneusd in de Verena sokkenspecial (1e deel). Alleen het bekijken van al die mooie patronen is al leuk, maar ik vind ze niet echt handig lezen. Hebben jullie dat ook?

Op het moment ben ik bezig met iets heel anders: domino knitting. Het is bedacht door Horst Schultz, maar ik heb een boekje te leen van Vivian Hoxbro. Duidelijke foto's en een goede beschrijving en verder leuke, kleine ontwerpen om het uit te proberen. Heel bijzonder om te doen en uitermate geschikt om restjes wol op te breien!

groet,
Betsy
Pin It!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...