dinsdag 7 december 2010

Cadeautjes van de Sint

Jazeker, de Sint is ook bij ons op bezoek geweest en heeft heel wat mooie cadeaus afgeleverd.
Zo werd ik verrast met kluwens bindtouw en een mooie bol sokkenwol, de Verena Winter 2010 en het tweede deel van de Sokkenspecial van Verena. Last but not least een prachtig breiboek van Vivian Hoxbro: Knit to be square. Ik kende haar boek Domino Knitting al en dit is een vervolg op dat boek. Het is echt schitterend en biedt heel veel mogelijkheden om je creativiteit kwijt te kunnen.
Hier een paar plaatjes van alle goede gaven van de Sint:

Voor de duidelijkheid: het bindtouw is ook bedoeld om mee te breien of te haken. Ik heb al een idee in mijn hoofd wat ik ervan wil maken, maar moet het nog even uitwerken.
Pin It!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...