dinsdag 8 maart 2011

Liebster Blog Award (2)

Zoals jullie hebben kunnen lezen heb ik pas geleden de Liebster Blog Award gekregen en mocht die vervolgens zelf weer doorgeven aan drie andere, pas gestarte bloggers die nog niet zoveel volgers hebben.

Over Natuurkieker heb ik al het een en ander verteld. Ze maakt fantastische natuurfoto's en zo nu en dan mag ik een foto van haar gebruiken voor mijn blog. Binnenkort zal er weer het een en ander geplaatst worden.

Elizabeth van Busy Bessy heb ik uitgekozen omdat haar blog er leuk uit ziet en omdat ik het geweldig vind dat ze met een meebreideken is begonnen. Knap om al die patroontjes te maken en bij elkaar te zoeken. Tot nu toe zijn ze echt heel mooi. Verder is ze begonnen met het plaatsen van patronen voor de Granny Squares. Die zien er ook al zo prachtig uit en nodigen uit om ook daar aan mee te doen (oei, had ik maar meer tijd.....). Elizabeth: ook jij hebt de Award dubbel en dwars verdiend!

De laatste die van mij een Award heeft gekregen is Hannie van Atelier Tintangel. Degenen die van seizoentafels en seizoenspoppetjes houden, zullen haar zeker kennen! Ze ontwerpt al tien (!) jaar de leukste dingen voor de seizoentafel, waarbij muizen een grote rol spelen. De figuren zijn ook heel herkenbaar: wie kent Wout Sprokkelhout niet? Of Wobbes Wiebelteen? En uiteraard de Muizen Morris en Mini. Een bezoekje op haar website is zeker de moeite waard. Waarom nu een Award voor iemand die al zo aan de weg timmert? Wel, Hannie is pas met een weblog begonnen om ons allemaal mee te laten kijken in haar atelier als ze daar aan het werk is, maar ook om mee te genieten van de mooie omgeving waar ze woont en waarvan ze mooie foto's laat zien. Daarnaast geeft ze zo nu en dan ook leuke crea-tips! Kortom: ook een weblog die zeker de moeite van het bekijken (en volgen) waard is. Hannie: ook jij verdient de Award dubbel en dwars! Leuk om op jouw weblog te lezen dat ik jou heb leren wol spinnen: Ik wist dat eigenlijk al niet meer, maar ik heb nog steeds datzelfde spinnewiel en gebruik hem ook nog zo nu en dan.

Ik wil jullie alledrie veel succes toewensen en vooral heel veel plezier met het bijhouden van jullie weblog. Ik blijf jullie zeker volgen.

Lieve groet en nog een fijne avond,
Betsy
Pin It!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...