zondag 2 oktober 2011

Geboortemobile van vilt voor Quinten

Met enige regelmaat krijg ik een verzoekje voor het maken van een geboortemobile en ik blijf het leuk vinden om er een te maken! Het is een origineel cadeautje dat je niet in een winkel kunt kopen en het is speciaal voor het desbetreffende kindje gemaakt. Dat maakt het natuurlijk wel bijzonder.
Ook voor Quinten heb ik een mooie mobile gemaakt.



Omdat Quinten een jongetje is, zit er veel blauw in de mobile verwerkt maar ook vrolijke regenboogkleuren. Onderaan de gekleurde ballen zit een belletje genaaid. Alles zit met lintjes vast aan een mooie tak van de krulhazelaar.

TIP: Ik gebruik een gedroogde tak, omdat die al gekrompen is. Heb je een verse tak, dan komen de lintjes na verloop van tijd wat losser te zitten, omdat de tak nog krimpt.

lieve groet,
Betsy
Pin It!

2 opmerkingen:

  1. Het is weer een waar kunstwerkje! Het ziet er echt geweldig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je het er weer een mooie mobile van gemaakt.
    Het zijn inderdaad unieke cadeautjes en ik kan me voorstellen dat je het leuk vindt om ze te maken.
    En om ze te krijgen lijkt me ook een leuke verrassing!
    Je laat de mooie tak niet zien op de foto, maar dat maakt jouw mobiles wel altijd extra leuk!
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...