vrijdag 21 oktober 2011

In de Eregalerij - Ketting van fimoklei van Elize

In een eerdere blog liet ik al de kaartjes van Elize zien, maar ze maakt nog meer leuke dingen, onder andere prachtige kettingen van fimoklei. Toen ik een keer bij haar en haar ouders op bezoek was, mocht ik zelf de kralen en kleuren uitzoeken voor een mooie ketting. Ik heb toen gekozen voor rood en zwart. Op de foto hieronder zie je de ketting. Door op de foto te klikken kun je hem vergroten.


Als je goed kijkt, kun je zien dat er ook kleine glaskraaltjes tussen geregen zijn, maar op de onderstaande foto kun je ze nog beter zien:



Ik draag de ketting nog graag en vind dat hij zeker een plaats in de Eregalerij verdient!

lieve groet,
Betsy
Pin It!

4 opmerkingen:

  1. Maar die ketting is ook echt prachtig! De kleurencombinatie is erg mooi:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja leuk zo'n vrolijke rode ketting.
    Het past ook wel heel goed bij deze tijd
    van het jaar, ik vind het een echte herfstkleur.
    Compliment voor Elize, een prachtige ketting!
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geduld moet je daarvoor hebben zoveel kleine kraaltjes boetseren. Ik heb ook nog een tupperwaredoos vol met fimoklei. maar doe er eigenlijk niets meer mee.
    ik weet niet eens of je dat lang kan bewaren.
    kan er natuurlijk wel leuke knoopjes of kraaltjes van maken.
    terecht in de ere-gallerij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een vrolijke noot in een tijd met vaak grauw, regenachtig weer - hoewel het de laatste dagen ontzettend mooi is. Dat moet dan ook weer eerlijk gezegd worden! Een leuke ketting, die zeker een ereplaatsje verdient! En ik wou ook nog even zeggen dat ik je vogeltje van een paar blogjes terug ook heel erg schattig vind. ALs je snel kijkt denk je haast dat ie echt is!
    Groetjes, Tante Trijns

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...