woensdag 2 november 2011

In de Eregalerij: de ballennetjes van Maria

Enige tijd geleden kreeg ik een heel leuk mailtje van Maria uit België met daarbij de foto's van de ballennetjes die ze had gemaakt aan de hand van mijn patroon van het paasnetje.

Maria heeft mij toestemming gegeven om de foto's hier in de eregalerij te vertonen en dat doe ik met veel plezier, want de netjes zijn ontzettend leuk geworden in die mooie zoete meidenkleuren! Ik kan me ook voorstellen dat de meisjes er heel blij mee waren.




Maria,  ze verdienen een plaatsje in de Eregalerij!

Ook iets leuks gemaakt dat volgens jou een plaatsje in de eregalerij verdient? Stuur mij dan een mailtje met een foto van je creatie.

Verder wil ik iedereen graag bij deze, ook namens dochter Anne, bedanken voor de lieve reacties en felicitaties naar aanleiding van de verjaardag van Anne van gisteren.

Tot slot wil ik een nieuwe volger verwelkomen: Fata Morgana! Veel leesplezier en inspiratie bij het bekijken van mijn blog. Laat ook gerust een een reactie achter!


lieve groet,
Betsy
Pin It!

3 opmerkingen:

  1. Weet je wat ik altijd zo leuk vind aan jou blogverhalen, ik ga altijd even terug in de tijd.
    Ik weet nog goed dat mijn oma (voor een gelegenheid) voor alle kleininderen een soortgeijk netje had gehaakt. alleen zonder ballen maar wel met snoepjes. Ergens heb ik daar nog foto's van.
    Het zijn van die leuke simpele zakjes om te maken, deze ook met die balletjes. maar verdient zeker een plekje in de eregallerij
    Dank je wel voor de nostalgie


    lieve groet
    petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, dit is leuk, het paaszakje gebruikt voor een ander doeleind en ook al een met oude sentimenten.
    Drie kaatsballen in een net, een deel van een Sinterklaasliedje...
    Leuk dat je dit in je eregalerij hebt geplaatst.
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De Poasbuul! Betsy wat leuk om die weer in ere hersteld te zien. Sinasappel onderin en daarboven allerlei geverfde eieren en , wat her leukst was, snoep eitjes en chocolade eieren. Nostalgie ten top!
    Groetjes,
    Hannie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...