zaterdag 4 februari 2012

In de Eregalerij: Vingerpoppetjes van Isa

Via de mail kreeg ik deze foto's van de leuke vingerpoppetjes die Isa breide aan de hand van mijn patroontjes:


Leuk om te zien hoe een andere structuur in het garen weer een heel andere poppetje geeft.

Isa vertelde dat ze de poppetjes had gemaakt voor haar nichtjes en dat ze er dol op waren.
Dat inspireerde Isa weer om nog een aantal poppetjes te maken. Kijk maar even mee:



Volgens mij herken ik op de middelste foto Tommie en Koekiemonster. En ook nog een paard!

Op de onderste foto een draakje en een schattig haasje.

Ze zijn erg leuk geworden Isa! Je hebt al van je nichtjes te horen gekregen dat die er heel blij mee zijn.
Ik ben blij dat ik hier de foto's mag laten zien. Je poppetjes verdienen hun plekje in de Eregalerij!

Wil je ook vingerpoppetjes breien? Kijk dan even hier voor het gratis patroontje.

lieve groet,
Betsy
Pin It!

9 opmerkingen:

  1. Wat een leukerdjes,zeg vooral het koekie-monster!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die verdienen zeker een plekje in de eregallerij! Ze zijn super en zullen voor heel veel speelplezier zorgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn allemaal leuk, maar koekiemonster springt er voor mij uit. Enig!
    Warme groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat schattig zijn die vingerpoppetjes, heel leuk, vooral koekiemonster.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Betsy,

    Nou je patroontje heeft heel wat inspiratie opgeleverd.....
    wat mooi allemaal.....
    Leuk dat je ze showt op je blog....
    Daaaaag en groetjes van Crea Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, ze zijn hartstikke leuk.., ik ga vragen of m'n collega's in de kleutergroepen er niet een aantal willen hebben. Als je ze moet kopen, zijn ze best duur. En het is wel zo leuk om ze zelf te maken!

    Groetjes, elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat een leuk idee! Laat je foto's zien als je ze hebt gemaakt?

    lieve groet,
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk wat een variatie er is te verkrijgen met zo'n eenvoudig patroontje!
    Dit zijn de leukste dingen, vind ik, waarbij je ook je eigen fantasie en creativiteit kunt gebruiken om er net even weer wat anders van te maken.
    Mooi dat jouw patroontje zo creatief wordt gebruikt en dat de resultaten hier bij jou dan weer te zien zijn>
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bedankt allemaal voor de lieve en leuke reacties :-). Ik word er helemaal verlegen van. Groetjes Isa

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...