vrijdag 18 mei 2012

In de Eregalerij - de Sokken van Gerdien

Van Gerdien kreeg ik een e-mail waarin ze vertelde dat ze bezig was met het breien van een sok aan de hand van mijn Sokkenpatroon, maar dat ze even niet verder kon met de kleine hiel. Na een korte uitleg via de mail kon ze weer verder en een paar weken later stuurde ze mij een prachtige foto van de door haar gebreide sokken:



De sokken zien er prima uit en de foto vind ik ook heel sfeervol. En inmiddels staat het volgende paar sokken  al weer op de pennen (of is misschien ook al weer af!).

Dank je wel voor je foto, Gerdien. Voor jouw sokken is met veel plezier een plaatsje in de Eregalerij gemaakt.
Veel plezier met breien.

Lieve groet,
Betsy
Pin It!

4 opmerkingen:

  1. Goed gelukt! Ik doe het haar niet na.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke sokken, dat straalt er van af!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankzij de duidelijke hulp van Betsy is het gelukt!
    Ik voelde me best trots toen ze af waren, nooit gedacht dat ik ooit
    nog sokken zou gaan breien! Nu ik meer tijd voor mezelf heb, ben ik helemaal
    aan het handwerken gegaan, haken met het granny square patroon is ook heerlijk om te doen.Heb inmiddels bijna een tasje af en een kinderrokje.

    Groetjes Gerdien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn om wat meer tijd te hebben om te handwerken. Dan pak je ook eens een keer iets wat je nog niet kunt :) Haken is ook heerlijk om te doen. Ik ben benieuwd naar het tasje en het rokje!

      lieve groet,
      Betsy

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...