zaterdag 28 juli 2012

In de Eregalerij - een vrolijke kaart van Elize en welkom nieuwe volgers

Van Elize kregen wij weer een mooie vrolijke kaart:


Daar word je toch helemaal blij van als je die in je brievenbus vindt?
Elize, bedankt voor deze mooie kaart. Zoals je ziet, heeft hij al weer een plaatsje in de Eregalerij gekregen!

Trouwens, even voor de andere bezoekers/lezers: Elize vindt het  leuk om ook jullie reactie te lezen op haar kaarten.

Nu ik toch bij de bezoekers ben aangeland: ik heb er al weer een paar nieuwe volgers bij, die ik graag van harte welkom wil heten, namelijk:


Viki - Viki Wiki
Evelyn - Evelyn's Poppen
Elly - Kantklosje

Leuk dat jullie volger zijn geworden van mijn blog! Ik wens jullie veel kijk- en leesplezier. Laat ook gerust eens een reactie achter. Ik lees ze namelijk allemaal met veel plezier!

Voor jullie en voor alle bezoekers van mijn blog vandaag een bloemetje uit eigen tuin:


Fijn weekend en een lieve groet,
Betsy
Pin It!

8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart weer van Elize! Zo netjes en kunstig gemaakt.
    Jullie moeten wel een heel bijzonder plekje in haar hart hebben ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, maar dat is ook wederzijds!

    lieve groet,
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tegenwoordig gaat alles maar digitaal, dan is het heel leuk post te krijgen door de brievenbus! Lief dat je elke keer weer, ook bij mij een leuk berichtje achterlaat op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart heeft Elize weer voor je gemaakt.
    Het valt mij natuurlijk direct op dat er zo'n mooi
    vogelhuisje op staat en dan al die fleurige bloemen.
    En heel mooi gemaakt, je boft maar om steeds zulke mooie
    kaarten van Elize in de brievenbus te vinden!
    En zelf heb je een prachtig tuinboeketje gemaakt, daar
    kan toch geen boeketje uit de winkel tegen op...
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van zo'n mooi zelfgemaakt kaartje word je toch blij en zo'n boeket ook.
    Fijne zondag, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie bloemen heb je in jouw tuin...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk om zo'n mooie kaart te krijgen.

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer een supermooie kaart van Elize! Word je helemaal vrolijk van! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...