donderdag 13 september 2012

Feestje

Twee weken geleden (31 augustus) waren mijn man en ik 28 jaar getrouwd. Reden voor een klein feestje.
We gaan dan meestal uit eten en zo ook deze keer.
Om het heugelijk feit te vieren zijn we samen met dochter Anne en haar vriend uit eten geweest in deze locatie:


De Jufferen Lunsingh in Westervelde (Drenthe).

Ik had er in de zomervakantie al een keer gegeten samen met mijn man en we vonden het toen zo geslaagd dat we nog een keer wilden gaan, maar dan met dochter en vriend er bij. Onze trouwdag was een mooie gelegenheid om dit voornemen uit te voeren.

We  hadden een mooi plekje gekregen in de serre van het landhuis en werden verwend met heerlijke gerechten. Onze culinaire belevenissen zijn door Anne deskundig beschreven op haar weblog (klik).
Wil je weten hoe ons menu er uit zag, dan kun je bij Anne verder lezen.


lieve groet,
Betsy


Pin It!

16 opmerkingen:

  1. Betsy,
    nog van harte gefeliciteerd!! Ik hoop dat jullie heerlijk hebben genoten met elkaar.
    Hartelijke groet,
    Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog van harte gefeliciteerd Betsy.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met jullie 28 jaar samenzijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd meis!
    Het diner zag erg heeeeeeeerlijk uit!
    Wat zal dat lekker gesmaakt hebben :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartelijk Gefeliciteerd en dat jullie genoten hebben kon ik lezen op allebei de Blogs.groetjes Roos.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag. Op Anne haar blog heb ik al genoten van jullie heerlijke etentje in zo'n prachtige gelegenheid. Ik hoop dat jullie nog lang van elkaar mogen genieten en dat er nog heel wat etentjes mogen volgen. Groeten van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag! Ik ben even op de blog van je dochter geweest, dat zag er feesteliijk uit!
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd. Het ziet er leuk uit.
    Ik ga het morgen allemaal eens lezen bij je dochter.
    Voor nu welterusten,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. van harte gefeliciteerd, Betsy!
    ik heb het verslag van het etentje bij je dochter gelezen, het zag er fantastisch uit!
    groetjes
    Evelyn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja ik had het culinaire avontuur al gelezen bij Anne.
    Een fantastische plek om een heugelijk feit te vieren
    lijkt me.
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog gefeliciteerd met dit geweldige aantal jaren samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Alsnog gefeliciteerd! En ontzettend leuk en gezellig zo'n etentje! Fijn weekend!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Proficiat, en nog vele jaartjes erbij... Mooie bordjes!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi Mrs Betsy ,welcome and thanks for visiting.So happy to see you around.Love your amigurumis ducklings....they are aso cute....love them... :0)
    Happy week !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. nog van harte betsy al is het wel wat laat
    groeten ineke s

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...