zondag 7 december 2014

Ideeën voor Kerst - deel 8 Krans met kerstballen

Je ziet ze steeds vaker: mooie kransen op de voordeur. Ik vind het prachtig om te zien, alhoewel ik liever de krans binnen zou hangen om er zelf ook naar te kunnen kijken!
Vandaag een idee om een mooie krans te maken met kerstballen:

krans met kerstballen
Je hebt hier niet zoveel materiaal voor nodig: een metalen kleerhanger, ijzerdraad en kerstballen. Eventueel nog een lijmpistool of andere lijm om de kroontjes vast te lijmen aan de ballen, zodat ze goed blijven zitten als je ze aan het ijzerdraad rijgt.
Ik vind deze krans vooral mooi door de combinatie van de kerstballen en het groen.

lieve groet,
Betsy
Pin It!

6 opmerkingen:

  1. Die is ook heel erg leuk!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is inderdaad een heel mooie krans. Heel origineel zo!
    Bedankt voor get idee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuk idee en zo'n krans misstaat inderdaad ook niet als je die
    binnen een plaatsje zou geven.
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo op de foto lijken het net rode besjes. Heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd mooi om een krans te hebben, ik houd er echt van!
    Dus ook bij ons hangt er één aan de voordeur rond kerst ... en als ik dan toch bezig ben dan frutsel ik ook meestal wat voor binnen in elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Betsy, wat een super leuke ideetjes, maar deze krans vind ik geweldig!
    groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...